Standaard levering Nederland en België (gratis): Je bestelling wordt gratis thuisbezorgd in België en Nederland (m.u.v. Waddeneilanden).
Wat is de levertijd?
Bij elk product staat een indicatie van de levertijd. Levering binnen enkele dagen is vrijwel altijd haalbaar.
Hoe en wanneer wordt het geleverd?
Wij vervoeren onze kinderbedden en kindermeubels met een gespecialiseerd meubeltransporteur. Onze transporteur neemt contact met je op om samen met jou een geschikt bezorgmoment af te stemmen. Overige artikelen zoals matrassen en dekbedsets leveren wij binnen 1 dag met de reguliere transportbedrijven zoals DPD, Postnl, DHL. Voor deze producten kan je bij opmerkingen zetten op welke dag je geleverd wil hebben.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas is dit niet mogelijk.
Wat moet ik doen als er bij de levering iets beschadigd is?
Alle producten worden voordat ze verzonden worden gecontroleerd op eventuele schade. In de praktijk komt het wel eens voor dat er toch iets kapot gaat tijdens transport. Natuurlijk proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen. Maar mocht er iets beschadigd of kapot zijn dan wordt dit uiteraard z.s.m. bij je omgeruild.
Over technische mankementen en gebreken wordt niet moeilijk gedaan. Je hoeft niet bang te zijn voor een eindeloos welles nietes verhaal. Jij wilt een goed en mooi kindermeubel, wij tevreden klanten.
Bij vervoersschade of klachten kan je ons e-mailen op [email protected]. Dit moet je binnen 7 dagen na ontvangst van de producten doen. Vermeld wat er mankeert en stuur foto’s mee ter verduidelijking.
Gratis retourneren binnen 100 dagen
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben je op zoek naar een goed kindermatras of veilig beddengoed voor kinderen? Voorkom een miskoop en kijk goed naar de retourvoorwaarden van een winkel.
Hoe goed je ook hebt georiënteerd, een product kan altijd tegenvallen. Wat we vaak zien bij andere shops is dat je een kindermatras niet meer kunt retourneren zodra je het hebt uitgepakt. Als het matras dan niet goed bevalt dan heb je simpelweg pech gehad. Dit is natuurlijk erg vervelend. Daarom raden wij je aan om even goed te kijken naar de retour voorwaarde bij de winkel waar je het kindermatras koopt.
Bij Kidssleep heb je dit probleem niet, alle kindermatrassen worden aangeboden met 100 dagen proefslapen. Mocht het toch niet bevallen dan krijg je altijd en zonder gezeur, het volledige bedrag terug.
Je kunt zonder opgaaf van redenen binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling het retourneren.
Dit zijn de stappen die je moet volgen voor retourneren: 1. Stuur ons een email dat je het artikel wil retourneren. 2a. Voor artikelen die met de pakketdienst zijn geleverd sturen we je een retourlabel. Je kunt het dan afgeven bij een punt bij jou in de buurt. Bewaar het verzendbewijs.
2. Wanneer het artikel bij ons retour is zullen wij het inspecteren. Als het artikel compleet en onbeschadigd is ontvangen zullen wij het complete aankoopbedrag binnen 7 dagen aan je overmaken.
Wat doen jullie met de retour genomen producten? 1. Afhankelijk van de staat van het retour gekomen matras geven wij het aan een goed doel of wordt het gerecycled. Zo zijn we donateur van de stichting Free Cycling (www.stichtingfreecycling.nl) en Stichting Breath. We geven ook aan (prive) initiatieven voor kinderen die het minder goed hebben.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een foutje is vaak snel gemaakt. Je kunt ten alle tijden je bestelling kosteloos annuleren.
Overige klachten
We hopen het niet maar het is goed te weten dat er mogelijkheden zijn om je onvrede te uiten. Je kan je klachten van welke aard dan ook aan ons melden. Stuur ons een email en we zijn er van overtuigd dat alles op te lossen valt. Mocht je dit niet willen dan kan je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar kidssleep bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Kidssleep gebruikt cookies om je surfervaring op onze website te verbeteren. Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Is dat akkoord?
JaNeeMeer over cookies »